meh ikut saye :D

Tuesday, August 23, 2011

ONE MORE TIME (:

sekali lagi ! kali tak tahu laa berapa lame (: ,sanggup berGADUH dgn membe yg dah lame die kenal semate sbb takot kesalahan die ,org tahu ! , pastu ckp aku dgn 'A' nak majal die . eh , fikir logikk dah laa . *kaw yang ckp kaw taknakk lelaki uh kacau kaw ,sbb bende kecik je pon ,naik m0to dgn membe yg dah lame kenal :) pastu ckp org macam budak-2 .a'elaa , kaw tak tahu pape cerita tibe-2 nak maki org pulakk . KEKASIH uh tetibe sound-2 org knp? eh , dulu b0le laa .SEKARANG sorry laa kawan . (: sabar org sume ade had die , org diam-2 kaw pijakk kepala pulakk , cerita dah laa macam KELING , . bagus laa kaw nie kan . 

tu laa nama nya kawan kan :)

No comments:

Post a Comment