meh ikut saye :D

Tuesday, March 8, 2011

kawan b0leh , PERCAYA JANGAN !

issshhh , ayat die makan dalam cial ! , . klw die anggap aku ne bestie die tak kan laa die b0le ckp kat 0rg yang aku nie cam tu , agak2 aa , die punye rahsia ,penah ke aku bagi taw kat sume yang die camtu camnie , issshhh ,die ckp malu nak lepak nan aku n membe2 c0z die gad0 nan m0nyet nie , padahal gad0 baru ta0n , *dari ta0n lepas kaw tak lepak nan kite0rg dah . p aku p0n tak b0le jugak caye ckp 0rg , bende sikit p0n nak besar2 kan , ad0iii. pelik bet0l laa . if tak puas hati ckp jelaa depan depan takyah cite kat 0rg , kate dah membe lame! yang s0rg nie jadi batu api pulakk , p ak aser bet0l ape yang 'A' ckp , rabbit nie gune kan aku n 'A' t0k tutup sume kesalahan die , tapi tu sume dah kant0i lepas kes gad0 ak nan die . isshh , bende ak nan die yang ade kes pastu ttibe lak sangkut paut nan die . humm .


P/S SORRY !ak tak b0le mention an name die .
SORRY , klw ad sesape yang terase . :)
-nak luah kan perasaan je - :D

No comments:

Post a Comment