meh ikut saye :D

Saturday, February 19, 2011

sygs d0wg ;)


glitter-graphics.com



nur alia long bt shamsuddin long :), die nie 0tak gile2 cikit . klw ade die gelak je memanjang , ade je yg nak dijadikan bahan ketawa . :) *if aku ade masalah aku cite kat die laaa ;)


nurul natashah bt mustaffa :) die nie membe aku sejak sk0la rendah ag *tak salah aku sejak standard 2 ag . klw aku ade masalah aku cite kat die aa .



budak nie name die noor aida ellyza bt samsuwar :) .membe sekepala nan aku k0wt ,ponteng kelaz same2 , kacau orang same2 , sampy kene r0tan p0n same2 laa . heheee :)



name die nik zulaikha ashikin , aku membe nan die sejak skola rendah ag , dulu kteorg rapat cgt , p skrg die dah berubah . D:






die nie mas0k sk0la selayang baru mase f0rm3 .aku kenal die time die mule2 mas0k sk0la , first2 mas0k je dah ajak die ser0ng kelaz ,* jahatkan .tapi kite0rg tak same klz time f0rm3 uh . name die shazatul amira bt zulkapli ,,
heheeeehe ;D best lepakk nan budak nie c0z die nie kec0h cikit . ;)



nie lah aku , nurulain bt mohd ali , :)


P/s c0wie k0rg aku amek gamba k0wg tak bagi taw :)
sygs k0rg ;D

No comments:

Post a Comment